Anette Karlsson Aidosti Kiinnostunut

Kaikki blogit puheenaiheesta Asiakaspalaute

Animen nimi ja osoite, Esimerkki, joka yritti auttaa maksunsaajaasi


Toinen kirjoitukseni Western Unionin "asiakaspalvelusta" on edellistäkin surkuhupaisampi. WU väitti palaavansa asiaan 24 tunnin sisällä automaattivastauksessaan kirjeeseeni, jossa toin myös blogissa mainitut WU:n valtaisat yleiset puutteet esille. Sain vastauksen puolen kuukauden kuluttua Dublinista: se oli otsikon kaltaista konekäännössuomea, josta en ymmärtänyt juuri mitään. Tuntui siltä, kuin viestiäni ei olisi luettu eikä ymmärretty. Sen sijaan he haluavat jonkin japanilaisen animaation nimen ja osoitteen, vai mitä?

Onko enää ollenkaan asiakaspalvelua vai onko se "muinaisjäänne"



Minulle luvattiin Gigantin tekstiviestillä Jääkaappipakastimen toimitus torstaina 31.11   klo 8-13.00 välillä, minkä taloyhtiöni oli minulle hankkinut Rovaniemen toimipisteestä, koska asunnossani oleva entinen oli vanha ja jo hirveä sähkösyöppö. 

Julkinen palaute Sanoma Oy:lle ja Postille

Peruin juuri Aku Ankka –lehden tilauksen ja se on iso juttu. Lehti tilattiin meille jo ennen ensimmäisen lapsen syntymää ja se on tullut meille katkeamatta myös ulkomailla asumisen ajan. Kaikki kuitenkin muuttui tämän vuoden alussa. Olen vihainen ja turhautunut ja koska Sanoma-konserni on poistanut nettisivuiltaan palautteenantomahdollisuuden, annan palautteen nyt julkisesti.

Näillä keinoilla työn tehokkuus Suomessa romutetaan

2000-luvulla on omaksuttu tehokkuuden ja säästämisen nimissä useita hölmöjä käytäntöjä, jotka ovat romuttaneet yhteiskunnan kokonaistehokkuuden. Tässä muutamia esimerkkejä:

 

1.) Joka kerta tulee eri siivooja

Vakituisten kuntatyöntekijöiden vähentäminen kaikkialla on lisännyt henkilöstövuokrausta. Jostain kummallisesta syystä vuokrafirmat kierrättävät asiakkailla aina uusia työntekijöitä.

Toimituksen poiminnat

Julkaise syötteitä